اشتركي معنا على الفيس بوك في صفحتنا انت اجمل

الأحد، 28 أبريل 2013

لتفتح الوجة من اول استعمال صدقونى هتعجبكو كتير وانا مجرباها


 لتفتح الوجة من اول استعمال صدقونى هتعجبكو كتير وانا مجرباها

اليوم حبيت اقدملكم خلطة لتفتح الوجة من اول استعمال صدقونى هتعجبكو كتير وانا مجرباها وكانت اول مرة استعملها كنت ساعتها لسة جاية من اسوان فى عز الصيف وانتم طبعا عارفين يعنى اية اسوان فى عز الصيف المهم اما رجعت من هناك اصبح وجهى بلونين لانى كنت ارتدى الحجاب وصار الجزء اللى مخبية الحجاب من وجهى ابيض والجزء المعرض للشمس اسود يعنى كنت زى طاولة الشطرنج مزدوجة اللون وقالتلى صاحبتى على الخلطة ومن اول استعمال. صدقونى ما صدقتش نفسى ورجع لون وجهى الحقيقى من اول يوم وصار وجهى ناصع البياض فعلا ومع الاستعمال ازداد بياض وجهى واختفت الحبوب وصارت بشرتى صافية كبشرة الاطفال المهم اليكم الخلطة وهى عبارة عن / معلقتين نشا ليمونةنصف ملعقة سكرقليل من الحليب /يتم خلطهم ببعض مع مراعاة التقليب السريع حتى لا يتجمد النشا ويوضع على الوجة حتى يجف تماما ثم يقشر من على الوجة عن طريق الدعك الدائرى للوجة ويغسل الوجة بماء مثلج ويمسح الوجة بمنشفه ناعمه وشوفى النتيجة اللى راح تعجبك قوى انا بقالى شهرين. بستعملها وقلت لاقاربى اللى فى على الخلطه وجربوها وصارت بشرتهم رائعة
م\ن

شاركي اصحابك

Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

Comments
0 Comments

0 التعليقات:

إرسال تعليق

طريقة تطويل وتكثيف الشعر بسرعة - خلطة تطويل الشعر - خلطات تطويل الشعر وتكثيفه طريقة تطويل وتكثيف ال

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Copyright © 2011 ماسكاتنا : ماسكات طبيعية للبشرة و الشعر و الجسم للنساء فقط | Powered by Blogger
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes