اشتركي معنا على الفيس بوك في صفحتنا انت اجمل

الجمعة، 15 مارس 2013

عاوزة شعرك يطول في اسبوع بس ادخلي بسرعة

عاوزة شعرك يطول في اسبوع بس ادخلي بسرعة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

حبايبى علومكم شلونكم عاوزة شعرك يطول في اسبوع
حبيت افيدكم 

الوصفه بقي

عبارة عن روز مارى بس اه والله بس

طب ازاااااااااااااااااى

اقولك يا حبيبتى منك ليها انتى تروحى زي الامورة تجيبي ربع كيلو روزمارى

من عند العطار هتلاقي كيس كبيييييييييييير كدة و ب 5جنيه

انتى بقي تجيبي حاجة وفيها كوبايتين ميه وتحطي كبشه كبيرةمن الروزمارى

وتخليها تغلي كتيييييييييييييير لحد ما تبقي النص وتسيبيها لما تبرد

بعد كدة تصفيها وتحطيها فى بخاخ او ازازة وكل يوم باليل تحطي منها تغرقى جذور

شعرك وتعمليه قطتين بضفاير زي بتوع الحضانه كدةعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعالييييييي

وتنامى بية وممكن مرتين فى اليوم على قد ما تقدى تعمليها واهم حاجة

الضفااااااااااااااااااااير تعمليها لمدة اسبووووووووووووووووووع

ولو هتحطى زيت او كريم يبقي مش يلمس جذور شعرك انا قولت اهوه

الجزء التانى دة بتاعى انا


انا لم قريت كدة بقي قولت اعمل سيرش علي الروزمارى قبل ما اجربه

ولقيت الوصفة دى زيت روزمارى ولافندر

بجد اكتر من رااااااااااااااااائع

انا بجيب 100 جرام زيت روزمارى ب 18 جنية وبجيب ازازة لافندر ب 6 جنيه



بتبقي صغيرة كدة وريحته رووووووووووووعه بخلطهم على بعض وبستعمله زيت شعر

بتكفينى بتاع شهر كدة لما بغسل شعر واحط الزيت دة والفه شعرى بيقى 
وااااااااااااااااااااااوعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعالييييييي مفرود وحلو وناعم وريحته تجننننننننننننننننننننننننن


ودة حلو اوى لو احدة متجوزه
عاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعالييييييي جوزك هيجنن من الريحة عاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعالييييييي


والله يا بنات انا كنت بروح الجيم وطبعا انتواعارفيين الريحه مع العرق تبقي ازاى عاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعالييييييي

بس والله كانت بتطلع ريحه اللافندر بقي وبتبقي ريحته مفحفه وكل اللى في الجيم كانوا
بيموتوا ويعرفوا السر عاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعاليييييييعاوزة شعرك يطول اسبوع..تعالييييييي


بس اختكم كنت بتقول اهو اكسب فيهم ثواب

كدة انا خلصت واى سؤال انا تحت امركم 
وبالله عليكم دعولى ربنا يجمعنى بزوجى على خير ويرزقنا الذرية الصالحة


ولو الموضوع عجبكم ما تنسوش التقييم يا قمرات علشان الكل يستفيد

شاركي اصحابك

Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

Comments
0 Comments

0 التعليقات:

إرسال تعليق

طريقة تطويل وتكثيف الشعر بسرعة - خلطة تطويل الشعر - خلطات تطويل الشعر وتكثيفه طريقة تطويل وتكثيف ال

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Copyright © 2011 ماسكاتنا : ماسكات طبيعية للبشرة و الشعر و الجسم للنساء فقط | Powered by Blogger
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes